Reklamace

Naším cílem je, aby zákazníci byli s našimi službami spokojeni. Proto důsledně vybíráme zboží, které prodáváme, v důsledku čehož je počet reklamací minimální.

Chcete-li kontaktovat reklamační oddělení, využijte formulář níže:

Reklamace
Pokud by se náhodou nějaké vyskytly, tak stačí jen poslat zboží zpět na adresu:
Arašid s.r.o., Lazovná 69, 974 01 Banská Bystrica, SK.

DŮLEŽITÉ - K reklamaci je nutné vyplnit a vytisknout průvodní dopis k reklamaci, jehož vzor najdete zde. Nezapomeňte k reklamaci přiložit i doklad o koupi (pokladní účtenky nebo fakturu) - buď originál vystaven naší společností nebo dobře čitelnou kopii dokladu.
! Při nedodání zmíněné dokumentace bude reklamace zamítnuta!


Kompletní znění reklamačního řádu si naleznete ZDE.

Při zasílání zboží na reklamaci vás poprosíme o zaslání kompletního balení reklamovaného zboží včetně příslušenství (napájecí adaptér, datový kabel, sluchátka, paměťová karta ...). V případě nedodání kompletního balení reklamovaného zboží by mohly nastat problémy při uplatňování záruční reklamace v autorizovaném servisním středisku nebo u samotného výrobce zboží. Děkujeme za pochopení.

Jakmile se zboží vrátí z reklamace, posíláme Vám ho zpět. O průběhu reklamace Vás informujeme emailem. Předtím než budete něco posílat, je nejlepší napsat email na obchod@playgosmart.cz

Záruka
Záruka se vztahuje na výrobní vady a vady elektronických mechanismů.
Záruka se nevztahuje na závady způsobené opotřebením a nesprávným užíváním např.:
- Nalomený kabel
- Nefungující tlačítka na klávesnici či myšce (např. politím nápojem nebo vyklikaním)
Bohužel při těchto závadách výrobci nechtějí zboží vyměnit.

Na každé zboží prodávané u nás poskytujeme záruku minimálně 2 roky, pokud není uvedena déletrvající záruka.

Vrácení zboží:
Pokud nejste spokojeni se zakoupeným zbožím, můžete jej bez jakýchkoliv otázek vrátit do 14 dnů ode dne převzetí zásilky. Částku za vrácené zboží Vám proplatíme převodem na Váš účet, případně po dohodě vyměníme za jiný výrobek, a to za těchto podmínek:
- Zboží musí být v původním nepoškozeném obalu. V případě hry nesmí být porušena původní fólie
- Zboží musí být nepoškozené
- Zboží musí být s kompletním příslušenstvím

Nezapomeňte vrátit i pokladní bloček nebo fakturu, která Vám byla zaslána spolu s objednávkou, jinak Vám zboží nemůžeme proplatit ani vyměnit.
Vrácení zboží ani reklamace nám nezasílejte na dobírku. Náklady na zaslání zboží zpět k nám neproplácíme.
Kompletní informace o možnosti odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu naleznete ZDE.

Pozn.: Obrázky ke zboží jsou ilustrační, vždy se snažíme, aby se co nejvíce blížily skutečnosti:)